Zijn transacties bindend of kan ik nog annuleren?
Alle transacties zijn bindend. Dit betekent dat u een niet-herroepbaar aanbod doet en tegen de overeengekomen prijs aan ons uw edelmetaal verkoopt. Mocht de goudprijs of de zilverprijs stijgen tussen het moment van het plaatsen van de verkooporder en het moment van afwikkeling, dan heeft dit geen gevolg op het bedrag dat u van ons ontvangt. Dit ligt namelijk al vast. Ook als de koers daalt, wordt het bedrag niet omlaag bijgesteld. Wij dekken de koersrisico's af op het moment waarop u de verkooporder plaatst.
Indien een verkooporder niet correct blijkt, omdat er bijvoorbeeld een telfout is gemaakt bij het aantal munten, dan wordt dat door ons bij afwikkeling gecorrigeerd.
Uw edelmetaal verkopen
De verwerking van een verkooporder
- Wat zijn de betaalmethoden?
- Wat zijn de verzendmethodes en verzendkosten?
- Hoe gaat het verkoopproces?
- Hoe lang duurt het om een verkooporder af te wikkelen?
- Hoe gaat het testen op echtheid van mijn edelmetaal?
- Hoe werkt het ophalen?
- Hoe werkt het langsbrengen?
- Hoe werkt het zelf versturen?
- Hoe werkt het verkopen uit de opslag?
- Verzending via UPS
- Verzending via PostNL
- Verzending via huiskoerier
- Kantoorbezoek
- Verzending via privekoerier
- Opslag bij Edelmetaal Beheer Nederland
Voorwaarden bij het verkopen van edelmetaal
Veelvoorkomende vragen
- Welke gegevens worden in de administratie opgenomen?
- Hoe zit het met de btw bij de verkoop van edelmetaal?
- Hoe weet ik dat Inkoop Edelmetaal betrouwbaar is?
- Wat is het adres van Inkoop Edelmetaal?
- Hoe werkt het verkopen vanuit België?
- Hoe werkt edelmetaal verkopen vanuit het buitenland?
- Zijn transacties bindend of kan ik nog annuleren?
Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op
Naar het vragenformulier Bel 035 - 203 1381Bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur